Jeleznénk

Úton a munkába, a csajodhoz, a strandra vagy a nagyihoz, bizony érdekes dolgokat hallhatsz buszon, metrón, villamoson vagy a vonaton. Néha a sofőrnek száll el az agya, esetleg csak viccelődik, máskor utastársaid mosolyogtatnak meg, vagy hoznak hülye helyzetbe. Nálunk ilyen sztorikat találsz. Néha hosszabbat, néha rövidebbet, egy szót vagy csak egy képet.


CSENGŐ

Ez is megy

Tömegközösség

Mosolyogva engedett bliccelni

2011.12.03. 09:24 InformatívTeknős

Előző vonatos történetünk néhány olvasónkban elindított valamit, olyan emlékek törtek felszínre, amiket szerencsére megosztottak velünk. Ebből nézzünk most egy példát, a Kaller esete Tóth Marival a vizsgázó lánnyal vonalon. Jó szórakozást!

Tartozom annyival annak a kalauznőnek, aki 1997-ben egyszer végtelenül jóindulatú volt velem szemben, hogy ezt leírom, ennyi év után csak nem fogják érte megrángatni. 1997-ben Miskolcról utaztam fel Bp-re nyelvvizsgázni a reggel 07.00 órás intercityvel.

Erősen késésben voltam, jegyet venni már nem volt időm, ezért egy életem, egy halálom, felugrottam a vonatra, gondoltam, inkább kifizetem a büntetést, mint még egyszer a vizsgadíjat. Ahogy felszálltam, már indult is a vonat, aztán kis idő múlva jött a kalauz is. Mondtam neki, hogy nagyon szégyellem magam, de nem tudtam jegyet venni, mert lekéstem volna a vonatot, vizsgázni megyek.

Azt kértem, büntessen meg, hajlandó vagyok kifizetni, csak ne szállítson le, mert akkor lőttek a vizsgának. Erre a hölgy csak mosolyogva annyit mondott, hogy akkor egy kalappal...és tovább ment. Én szeretem a kalauzokat.:)

A sztorit Noéminek köszönjük!

A “Tömegközösségi eszközön mondták” ott van a Facebookon is! Klikkelj ide, lájkolj minket, utazz a többiekkel és mesélj egy jó sztorit!

Szólj hozzá!

Címkék: máv vonat kalauz

A bejegyzés trackback címe:

https://tomegkozi.blog.hu/api/trackback/id/tr243433339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása